Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Urodzinowe Candy u JOTKI (do 1 sierpnia)

Dzisiaj urodzinowe candy. Urodziny są moje i rozdaję prezenty.
Można wylosować przepiękny komplet biżuterii. Wykonałam go specjalnie na tę okazję z opalizujących koralików jasno i ciemno fioletowych z kryształowymi łezkami. Komplet wykonałam igłą. Ten przepiękny komplet wyjątkowej i niepowtarzalnej biżuterii składa się z :
1. naszyjnika tuby,
2. wisiorka z koralikiem obszytym drobnymi koralikami w koralikowej obręczy (można nosić także oddzielnie),
3. kolczyków i
4. bransolety tuby.
Wyjątkowa okazja otrzymania biżuterii wykonanej w jedynym egzemplarzu. Kolczyki i wisiorek są obustronnie jednakowe. Bez jakichkolwiek podklejeń i osłonek.
Aby wziąć udział w losowaniu trzeba spełnić jednakże warunki:
- umieścić pierwsze zdjęcie z napisem "Urodzinowe Candy u JOTKI do 1 sierpnia" na pasku bocznym swojego bloga, podlinkować adresem tego posta;
- na pasku bocznym mojego bloga odnaleźć mozaikę obserwatorów i dołączyć się do tej witryny;
- pozostawić komentarz (pod kolejnym numerem) pod tym postem i najlepiej adres e-mail  (ale niekoniecznie) bym mogła zawiadomić o wygranej;
Uwaga: nie wysyłam za granicę.
Życzę wszystkim powodzenia. 
Warto spróbować. By zwiększyć apetyt załączam troszkę więcej zdjęć. Losowanie odbędzie się 2 sierpnia. W lipcu planowany jest urlop "maszyny losującej". Oczywiście informacja o wynikach ukaże się na blogu. 

Żabka się odwróciła.


59 komentarzy:

  1. Sto lat...wszystkiego co najlepsze i niekończacej się weny koralikowej.A cukierasy jedna wielka słodycz:)jestem pierwsza wow:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się zapisuję.
    Lubię te kolory, lubię koraliki no i lubię Ciebie!
    Nadaję się na główną beneficjentkę :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna biżuteria.... Wiem co mówię, bo obejrzałam ją sobie dokładnie w czasie sabatu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Nie spełniłaś wszystkich warunków by wziąć udział w losowaniu. Wiem, że tworzysz dużo piękniejszą biżuterię, ale może się skusisz. Zapraszam. JOTKA

      Usuń
  4. Piękny kolor, forma, wzór, ja też chcę :)) Najlepsze życzenia!! :))
    aniam1009@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się do zabawy. Piękności...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ustawiam się w kolejce :D
    pestka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam się do zabawy. Komplet jest przepiękny w moim ulubionym kolorze. Z miłą chęcią będę obserwować Twój blog. Pozdrawiam serdecznie :)
    alfredaprzybylo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się jako 8-ma i z przyjemnością dołączam do obserwatorów ;-) Twoja biżuteria jest prześliczna! Wisior i kolczyki w szczególności :-) A fiolet to także mój ulubiony kolor, więc nie mogę nie spróbować szczęścia...
    Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe :-) arnika.gorska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jako 9 już zazdroszczę tej która wygra... Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet! Zapisuję się.
    Jestem chyba 10 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham sznury :))
    banaerek już u mnie jest ;) http://szkatulkaami.blogspot.com
    zapraszam do siebie także na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknej biżuterii nigdy dość - zapisuję się. Zaobserwowałam i banerek na blogu wisi: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dołączam z najlepszymi życzeniami: zdrowia, miłości i nie gasnącej weny twórczej! ;p

    Oczywiście wskakuję do kolejki po te Twoje cudeńka! =D
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się :) piękności :)
    kochamsztuke@wp.pl
    banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 16. Słodkości przecudnej urody, zaklinam zatem szczęście, może okaże się łaskawe i uśmiechnie się do mnie w przeddzień moich urodzin ( dzień losowania)...pozdrawiam serdecznie życząc samych radosnych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Baner umieszczony, obserwacja włączona.
    informacja na blogu: http://my-shinning.blogspot.com/p/konkursy-w-ktorych-uczestnicze.html

    Zapraszam do siebie:
    http://my-shinning.blogspot.com
    alicja.mw.net@gmail.com
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner przeniesiony na drugi blog: http://my-candys.blogspot.com

      Usuń
  17. zapisuję się :)
    baner umieściłam po prawej stronie mojego bloga
    http://modawedlugkasi.blogspot.com/

    kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowity komplet :)
    pycia_12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra biżuteria, zapisuję się.
    b.piasecka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością dołączam do chętnych, na takie cuda to bedzie napewno długa kolejka

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż słów mi brak tak mi się spodobał komplet.
    Pozdrawiam
    http://roznosci-vivien.blogspot.com/
    mail: roznosci.vivien@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Cudny komplet, w moim ulubionym kolorze :))
    Grzechem by było nie ustawić się w kolejce!
    Liczę na szczęście i życzę kolejnych wspaniałych rocznic.
    Pozdrawiam. Anna K.

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękny komplecik, oczywiście ustawiam się w kolejce po niego!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczny jest ten komplecik :) cudowny wręcz:)
    Pozdrawiam :)

    http://dasanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. komplet jest po prostu przecudny! niesamowicie mi się podoba :) więc ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam!
    amarant.art@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem Twoją fanką. Twój biżuteryjny komplet to mistrzostwo świata! Przejrzałam całego bloga i mdleję z zachwytu. Zapisuję się i nie wiesz, jak bardzo marzę o wygranej. Pozdrawiam bardzo gorąco i życzę wszystkiego, co najlepsze.
    renig@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. ja także się zgłaszam
    Sanja22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja koło takiej biżuterii nie mogę przejść obojętnie więc się zapisuję ,pozdrawiam.
    mika107@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego. Cudny komplet, staję po niego w kolejce.Pozdrawiam.
    http://bella-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Prawdziwe cuda, chętnie wezmę udział :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękności :). Oczywiście zapisuję się :)

    W wolnej chwili zapraszam na moje candy :
    filc-soutache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zapisuje się i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. co za cudeńka!!!
    przybylowska.miriam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. prezenty wspaniałe! może mi się poszczęści...zobaczymy!
    wszystkiego najlepszego Ci życzę- a w tym szczególnym dniu moc miłości i radości...

    OdpowiedzUsuń
  35. Podziwiam bloga - i oczywiście biżuterię z Candy :)
    http://www.vivioland.pl
    http://www.vivioland.blox.pl

    e-mail: viviola@vivioland.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo elegancki komplecik. Staje w kolejce.
    http://www.feltropazzie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam biżu... a pleciona w ostatnim czasie jest moją pasją... także bardzo chętnie się chociaż ustawię w kolejce...

    A przy okazji wszystkiego najlepszego dla jubilatki w dniu zbliżającego się jej święcta.

    OdpowiedzUsuń
  38. Chciałabym opublikować Twój konkurs na http://candy-i-rozdania.blogspot.com/, jeśli się zgadzasz odeślij link do konkursu na candy.i.rozdania@gmail.com.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  39. O! jeszcze zdązyłam:)zapisuje się po te piękności:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja z chęcią wezme udział:)

    kubaszek002@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniała biżuteria, ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dołączam do obserwatorów i ustawiam się w kolejkę !

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne! Musze dać sobie szansę na te cuda! Pozdrawiam! Sylwia z http://mojkrzyzykowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj :)
    Chciałam zostać Twoim obserwatorem, ale nie mogę - jakieś błędy są... Ale spróbuję w późniejszym czasie, bo już widzę, że warto do Ciebie wracać :)
    Uwielbiam fiolety, więc gdyby komplet trafił do mnie byłabym przeszczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  45. przepiękny komplet:) oczywiście się zapisuję i obserwuje bo cudna biżu tworzysz i chętnie podglądam:)
    www.dzielamadame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. piekny komplet, ustawiam sie w kolejce i zapraszam do siebie na candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Niesamowity, piękny komplet. Z nieśmiałością sie dopisuje. Może pierwszy raz się mi uda.
    bk110@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Istne dzieło sztuki :).

    Mam nadzieję, że to mi przypadnie zaszczyt noszenia tak cudnej biżuterii :).

    a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie dołączę do zabawy
    www.koralikizauszami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Boski komplet, bardzo mi się podoba i z chęcią stanę w kolejce:)
    moniska53@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Wspaniała biżuteria. Przyłączam się do zabawy. Banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. O, jeszcze zdążyłam!:-) Najlepsze życzenia urodzinowe i zapisuję się!
    Promyk2004@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowny komplet! Ustawiam się w kolejce :)
    kgosia.blogspot.com
    kgosia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Dzisiaj. Gorąco przepraszam za zwłokę. Nowy komputer dopiero we wrześniu, a ze starym ciągłe problemy. Wysypała mi się część oprogramowania. Czekałam na pomoc. Ale za czekanie będzie przyjemna niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń