Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Friendly plastic - pokaz i warsztaty.

Przykładowe paski Friendly plastic.
Przed świętami uczestniczyłam w pokazie tworzenia biżuterii z Frendly Plastic. Pokaz i warsztaty odbyły się tutaj. Tutaj można kupić tworzywo i gotową biżuterię. Frendly Plastic - nazwa handlowa, jest nietoksycznym tworzywem, które w postaci kolorowych pasków pojawiło się w sprzedaży. Dużo więcej na temat tego produktu można znaleźć w Internecie.  Frendly Plastic przeznaczony jest głównie do tworzenia biżuterii. I chociaż wydawałoby się , iż jako plastik nie znajdzie uznania, to jednak wykonywanie z niego elementów do biżuterii też może być ciekawe. Gotowe prace niekoniecznie kojarzą się z tworzywami. Tym bardziej, że w chwili obecnej można wykorzystać różne metody jego barwienia i obróbki. Brałam udział w mini warsztatach. Spróbowałam jak obrabia się to tworzywo. Wykonałam tylko pierwsze półprodukty do dalszej obróbki. Wiadomo przed świętami nie było czasu i nie dokończyłam. Mam pomysł jak dokończyć. Gdy go zrealizuję, przedstawię na blogu. Tworzywo jest łatwe w obróbce. Oto moje pierwsze próby.


Zawieszka z dziurką do zwieszenia np. jako brelok do torebki itp.
Półprodukt do wycięcia i oprawienia.
Do wykorzystania jako zawieszka.
Z tego będzie zawieszka i kolczyki wkrętki.To zdjęcie troszkę przekłamuje kolory.
Jeszcze raz przykładowe paski. Można je kupić we Wrocławiu tutaj.

Druga strona pasków.

Etykieta z opakowania pasków.

A tak wygląda zupełnie surowy, nie barwiony, przyszły Frendly Plastic. W takiej postaci można tworzywo samodzielnie barwić i  po podgrzaniu tworzyć elementy przestrzenne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz