Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Radosnych Świąt


Radosnych Świąt Wielkiej Nocy. Spokoju, ucztowania w gronie rodziny i przyjaciół. Obfitego dyngusa. Zaglądającym na ten blog serdeczne dziękuję i jeszcze bardziej dziękuję za miłe komentarze.
Brak Internetu na pewien czas wyłączył mnie ze świata. Postaram się nadrobić zaległości.
Jeszcze troszkę w tym poście o Świętach.
Wyżej karteczka - życzenia dla Kreaterii. Jajo jako symbol wiosny i Świąt - wyłaniające się z zimowych okryć. Kwiaty wykonałam z atłasowych wstążeczek. Karteczka sztalugowa.
Karteczka z zajączkiem i dzwoneczkiem. Kwiaty 3D wykonałam z papieru. Karteczka otwierana w połowie.
Miejsce na osobiste życzenia. Ta sama ramka na 1 i 3 stronie karteczki. Po złożeniu ramki się pokrywają.
Jajo to decoupage z użyciem serwetki. Wokół ornamentu naklejony ozdobny sznureczek, używany do biżuterii .
Ostatnia karteczka z elementami z modeliny - kokarda i motylek. Jajo to decoupage. Serwetka na bristolu, wycięłam i użyłam do karteczki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz