Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 10 czerwca 2014

Jarmark Aktywności Twórczej w Chorzowie.

8 czerwca odbył się Jarmark Aktywności Twórczej w Chorzowie.  Byłam. To tylko ok. 200 km. Pogoda była taka, że lepiej byłoby poleniuchować na plaży, no ale.........     
Jestem pod wrażeniem. Przyjemna atmosfera. Atrakcyjne warsztaty. Zabrakło mi czasu na wszystko, co mnie zainteresowało. Spotkałam znajome (chociażby z Internetu) firmy. Bardzo sympatycznie prezentowała się "Osikowa Dolina"
Wspaniała bizuteria z utwardzanych osikowych wiórów z dodatkiem różnych kamieni. 
Biżuterię można było zrobić sobie samemu na warsztatch. Zakupić także potrzebne materiały.


  Bardzo interesujące było stoisko i warsztaty zimnej porcelany.
Fragment stoiska z zimną porcelaną.



Z zimnej porcelany można zrobić także biżuterię. Tu autorska biżuteria na stoisku z zimną porcelaną. Najpiękniej wyglądały delikatne kwiaty. Aż trudno było uwierzyć, że delikatne listki wykonane zostały z ciastowatej masy na palcach.

Na niektórych stoiskach (Kreasfera) wprost brakowało rąk.
W programie były także występy artystyczne młodych ludzi.
Inne stoiska.
Warsztaty na stoisku z kwiatami z bibuły.


Po raz pierwszy robiłam zdjęcia maleńkim aparatem, jak zabawką. Zdjęcia wyszły fatalnie.
Więcej o tym, co sama własnoręcznie próbowałam zrobić na jarmarku, w następnym poście.
Podsumowując : warto było pojechać. Nie był to zmarnowany czas.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz