Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 czerwca 2014

Warsztaty na JAT.

Tulipany z wazonem wykonałam na stoisku "Osikowej Doliny". Zdjęcie zrobione już w domu. Brakowało mi rąk na Jarmarku. Zestaw do wykonania tulipanów w wazonie otrzymałam na stoisku.

W domu próbowałam zrobić biżuterię z osikowych pasków.

Oczywiście do wykończenia. Prosty sposób quilingowy, ale nie zawsze wychodzi równo.Nawijak do osikowych pasków jest nieco większy niż do papieru (osikowe wióry są grubsze i nie zawsze równe). Zdjęcia osikowej biżuterii wykonanej przez producentów wiórów zamieściłam w poprzednim poście. Zachęcam do prób. Gotowe zestawy pasków można kupić na stronie Osikowej Doliny.
Na Jarmarku próbowałam również robić róże z serwetek jednokolorowych.
Tak wyglądały gotowe na stoisku.
Intarsja z różnych gatunków drewna.
Próbowałam swych zdolności z zimną porcelaną.
To kwiatki i listki  hortensji (do pomalowania). A takie cuda przywiozłam od prowadzącej zajęcia Liny S.

Takie delikatne cudeńka powstają z ciastowatej masy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz