Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 20 października 2011

Quilling, filcowanki, frywolitki - cd. wspomnienia z DLWC

Na Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych wystawiłam swoje prace w kategorii "Monochromatycznie: żółty lub niebieski". Otrzymałam nagrodę za gwiazdę wykonaną metodą quillingu. Poza  gwiazdą wystawiłam filcowany naszyjnik z kolczykami, naszyjnik z korali filcowanych łączonych z koralikami szydełkowymi i frywolitkowym łańcuszkiem z bransoletką frywolitkową i filcowanymi kolczykami oraz filcowaną broszkę łączoną z szydełkową siatką z kolczykami. Nie zależało mi na nagrodzie. Chciałam pokazać, że coś potrafię. Ale to miło być wyróżnionym. Granatowy naszyjnik z kolczykami po spotkaniach, pojechał w świat, cieszyć nową właścicielkę. Moje prace miały numery 35,36,37 i 38.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz