Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 października 2011

Sutasz - wyjatkowa, niepowtarzalna biżuteria.




Komplet w tonacji czarno-granatowo-niebieskiej. Okazały, wykonany dla Honoraty, właścicielki sklepu Kreateria.pl. we wrocławiu. Mnie sie podoba. Według opinii koleżanek jest naprawdę piękny. Naszyjnik w środku ma granatową szklaną pastylkę. Całość wykonana z kryształowych niebieskich i szklanych czarnych koralików. Kolczyki w tej samej tonacji. Bransoletka dopełnia całości.

Piękny polaster barwnego agatu otoczony dużymi kremowymi i drobnymi ciemnymi, metalicznymi koralikami. Wisior jest dość duży, zawieszony na rzemieniu. W rzeczywistości wygląda niesamowicie. Na uwagę zasługują kolczyki. Idealne dla ciemnowłosej dziewczyny. Moja córka wygladała w nich rewelacyjnie. Nie pozwoliła jednak zrobić sobie zdjęcia. Obok całości umieszczona jest moneta dla zobrazowania wielkości elementów. Wiszące sznureczki koralików ładnie  poruszają się przy każdym ruchu. Gdy wykonałam ten komplet nie sądziłam, że biżuteria sutaszowa mnie wciągnie. Wydawało mi się, że jest to praca dla tych co np. odsiadują dożywocie i nie mają co robić. Wyjaśniam, iż bizuteria sutaszowa polega na zszywaniu ( nie klejeniu ) drobnych jedwabnych sznureczków o szerokości najczęściej 3 mm i łączeniu z kamieniami i koralikami. A robi się to w taki sposób by nie były widoczne ściegi. Gotowe elementy po lewej stronie wykańcza się podszywając mięką skórkę lub cieniutki filc.  
Moja pierwsza sutaszowa bransoletka. Zrobiłam ją sporo czasu temu. Jeszcze nieporadna. Wykonana z plastikowej pastylki  i koralików.  Zabrałam sie za tworzenie bizuterii sutaszowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz