Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 października 2011

Technika pergaminowa - moje karteczki

Dla najmłodszej osoby w mojej rodzinie z okazji pierwszych urodzin - dla mojego wnuka Kacperka.
Ta jest naprawdę ładna. Kolorowana pastelami.
Dla mojej przyjaciółki z okazji narodzin pierwszej, wyczekanej wnuczki. Specjalnie wykonana z różowej kalki na różowym tle. Miała być przeraźliwie różowa i taka wyszła.
Czasochłonna koronka. Róża to drukowana kalka miejscami cieniowana przeze mnie.
Zastanawiałam się co by tu jeszcze i dodałam kwiatki 3D z kalki.
Techniki pomieszane - róża 3D. Efekt taki sobie.
Z elementem drukowanej kalki. Kalka w niektórych miejscach została wytłoczona.
Jedna z pierwszych. Na kalce pergamano. Wydziubana dość mocno na brzegu. Podmalowana miejscami farbką perłową, dającą tylko lekki połysk.
Moja absolutnie pierwsza. Cieniowana zagiętym spinaczem. Wycięta nieco później, gdy kupiłam nożyczki pergamano. Na zwykłej kalce technicznej. 
Jedna z pierwszych.
I podobna.
Dla mojego męża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz