Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 8 listopada 2011

Filcowane serca dla fundacji.

To jest to jedyne dobre zdjęcie, wykonane na tarasie w pełnym oświetleniu.

Wczoraj miałam fatalny dzień do wykonywania zdjęć. Potem okazało się, że mój małżonek namieszał w komputerze i nie mogłam sczytać zdjęć. Dzisiaj jak już wszystko było o.k. i wreszcie udało mi się zrobić jedno dobre zdjęcie wysiadły baterie w aparacie.  No czy ten blog nie jest jakiś pechowy?  Prezentuję wykonane przeze mnie filcowane serca dla fundacji, z dekoracyjnymi elementami wykonanymi szydełkiem. Wielkość ok. 17,5 x 17,5 cm. Mimo dość dużych rozmiarów są bardzo lekkie. Serce  z szydełkowym kółeczkiem - element szydełkowy wykonany jest ze srebrnego kordonka i ma naszyte błyszczące koraliki, czego nie widać na zdjęciu. Drugie serce ma umieszczone centralnie szydełkowe serce. Samo szydełkowe serce jest dekoracyjne. Dofilcowałam kwiatki. Ot takie drobiazgi. Może kogoś ucieszą.

1 komentarz: